Post by otharchanmertli on Feb 23, 2022 6:28:11 GMT 1
------------------------------------------
▶▶▶▶ Super Tank Rumble ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Super Tank Rumble IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ kodar oändlig uthållighet ▞▞▞
▞▞▞ Super Tank Rumble 2022 version ▞▞▞
Battle of the glitch, vem som någonsin hittar den mest effektiva glitchen vinner. Det här spelet har nått dit utnyttjande av spelmekaniken belönas och det enda sättet att göra framsteg.
Jag älskar det här spelet men jag vill verkligen att du ska göra en sandlåda eftersom jag vill göra coola tankar och några andra skapelser och även ett annat problem är att det tar en evighet att hitta en lämplig motståndare på nivå 9 och oftast de som är så starka Jag har inte ens en chans att överleva och de andra är en insta kill. Så kan du fixa det här problemet och göra en sandlåda
Anledningen till att jag ger det ett 3-stjärnigt betyg är på grund av det faktum att det använder data eller wifi för att köra vilket verkligen suger men det är ett väldigt coolt spel och väldigt kreativt spel också
Nu måste jag lågga in på Facebook för att kunna spela 😔
Lep's World Аркадни ymma
Det är ett fantastiskt spel men varje gång jag går på det kraschar det så det var 5-stjärnigt för mig men synden av buggen Iv Sätt ner det till 4 stjärnor
Det är ett fantastiskt spel men det är så svårt att klara vissa nivåer att jag vill ha det lite lättare
Lite kul men det saknas bara något. Ser det ut som en betaversion?
Czołgiem, żołnierzu Rekreacyjne ueaw
Jag gillar det inte.
bra spel men jag betygsätter det här spelet med 3 stjärnor eftersom matchmaking är verkligen orättvist och löjligt, när jag är på en låg nivå är det roligt men när man går in i strider på hög nivå är fienden nivå 25 och jag är bokstavligen 20, och det är också som ett P2W-spel som varför skulle jag betala bara för att gå upp i nivå riktigt snabbt så snälla fixa det
Jag gillar det här spelet men fixa FEL!!!! Nu!!!!!
Det här spelet är väldigt trevligt, vi kan göra vår egen tank efter eget val och vi kan köpa tankar endast för RS. 100 är det väldigt trevligt och vi kan prova tankarna innan vi köper tankarna, och det finns vapen för att göra tanken mer kraftfull och det här spelet har uppgifter och roligt. Det här spelet har inga tillägg. Detta spel är mycket bra och utmärkt spel. Så snälla ni alla installera det här spelet och spela och njut av det här spelet och betygsätt detta bästa spel. 👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👌🏼👌🏼👌🏼👌🏼👌🏼👌🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼😀😀😀😀😀😄😄.
Roligt spel att spela men av någon anledning återställde det min kampanj och jag var nivå 10 eller 11 🙁
Det är kul.
Det här är ett väldigt bra spel men jag kan inte fixa nya delar på det de visar inte tillräckligt med poäng jag har 1220 poäng
Roligt spel, men många gånger ger det ingenting att titta på videor.
Super Tank Rumble Boshqalar yxkh
Oändligt roligt skapa allt ditt hjärta önskar låt din fantasi komma ut när du bygger stridsvagnarna:) (attackera inte någon som heter keanu cuz som kommer att bli jag och jag är bra och jag kommer att köpa rocet launcher så jag är ännu starkare! )
Super Tank Rumble Casual qol
Utmärkt spel, verkligen direkt att förstå och det stora utbudet av möjliga fordon är enormt. Det är väldigt tillfredsställande när du bygger en nästan oförstörbar stridsvagn och går på en vinnande rad och sedan får din hatt räckt till dig av en helt innovativ stridsvagn som du försöker kopiera.
Det är bra att spendera sekundära spel när bgmi är ditt primära spel. Och en sak är att våra motståndare inte är starkare än vi.
jag spelar det här spelet men min dröm är att köpa tåg-skinpack men det är för dyrt om du gör alla skins-paket kostar 5 600 så det är bra men spelare fuskar 50 nivåer spelare låg rank för att vinna lätt för i låg rank kämpar spelare mot svaga tankar så gör det du kan inte sänka din rang
Underbart spel! Älskar hur du kan anpassa dina egna tankar! Den här typen av spel är något jag gillar att spela!
Ganska bra☺️☺️☺️
Utvecklare, skulle du överväga detta spel som barnvänligt? Jag hittade min 11-åriga brorson som tittade på annonser för att vinna på spelmynt. Annonserna i fråga var för PikAppMe och inkluderade en attraktiv kvinna på alla fyra naken, hennes tunga sträckte sig från munnen med "gör henne glad" i texten ovan. Nästa annons var en kvinna som gav hängiven och energisk oralsex till en välutrustad man. Jag tycker att du bör överväga ditt annonsval i ett spel som är populärt bland barn. Har du också en kontakt för dessa kvinnor?
riktigt bra spel men jag önskar att du enkelt kunde rotera saker på en dator
Fordonsmekanikern är väldigt intressant, det skulle vara coolt om du gör en 3d-version av det här spelet
Trevligt spel men det behöver några onödiga vapen och saker som ska tas bort och några coola vapen och verktyg som ska redigeras.
Bra spel. Jag har haft det i 2 dagar nu. Inte särskilt svårt att lära sig. Väldigt kul att bygga olika tankdesigner och slåss med dem
Dålig erfarenhet av att spela. Du paras ihop med spelare utanför ditt faktiska spelområde så att du tar förluster åt vänster och höger. Gick på en 15 förlustrad från spelare som använder överdrivna vapen som insta förstör dina vapen. Jag skulle inte rekommendera att spela det här spelet eftersom du i grund och botten lätt blir dödad när du är nybörjare. Det är ganska mycket lön att vinna från början.
Det här är ett mycket bra spel, men jag har några förslag som det här: Det kanske skulle vara möjligt att skapa ett kreativt spelläge där du kan göra vad som helst du vill bygga. Eller så kan det finnas ett betalningsalternativ där du kan köpa det kreativa spelläget. Det är bara en idé om vad ni utvecklare kan göra. Sammantaget är detta ett fantastiskt spel.
Bygg din egen tank hur du vill och kämpa mot andra människors skapelser, av vilka några är ganska galna. Det här spelet är väldigt roligt!!
spelet är roligt, men blir repetitivt efter ett tag
Det var kul tills de började matcha mig mot människor som var mycket, mycket starkare än mig. Det är inte kul att förlora nästan varenda kamp under två fasta timmar. Åt helvete med det här spelet.
Det finns vissa brister i spelet. Men på det hela taget är det ett bra spel.
Annonserna löser inte in lootboxarna efter denna sista patch. Fixa snälla.
Det här är bra kan du uppdatera detta som på kartan som att lägga snö och som julgranar
När jag söker i Play Store "Tank" hittar jag det här spelet och jag laddar ner det här spelet. Ladda ner avsluta, och jag försöker spela this.The tank är så bra och om vill köpa tank bara 100 mynt. Det är inte dyrt och när jag krigar med en annan spelare är sensationen bra..... Jag kommer att rekommendera det här spelet om du söker tank i play store...bra det här spelet är det bästa av det bästa bror försök att ladda ner↖(^ ω^)↗
Har inte ens laddat ner det 😍😍😍😍😍😍🤗🤗🤗🤗🤗😍😍😍😍😍😍🤗
Ganska trevligt spel, bra hur du kan göra din egen tank. Men jag kan knappt gå upp i nivå eftersom fiender är upp till 5 nivåer högre än mig, det hade varit fem stjärnor om inte för det
Jag gillar inte hur långsamt spelet blir, jag vill bara bygga en superepisk tank, inte mala på två år och inte vara i närheten. Jag vill inte att det här ska vara en lön för att njuta av spelet.